Bazując na własnych doświadczeniach przygotowaliśmy ofertę hoteli, oferujących menu bezglutenowe. Staramy się weryfikować obowiązujące w hotelach standardy przygotowania posiłków bezglutenowych, stopień przeszkolenia personelu, procedury obowiązujące na kuchni. Sami wielokrotnie wyjeżdżamy, korzystamy i zgłaszamy dietę bezglutenową, pytamy o możliwość diety na wyjazdach studyjnych. Dzięki temu proponowane hotele są w stanie sprostać Państwa potrzebom i urozmaiconej diecie.
Oferty jakie posiadamy w sprzedaży dotyczą imprez samolotem, z dojazdem własnym i kolonii dla dzieci.
Każdorazowo przy rezerwacji potwierdzamy w hotelu stosowanie diety bezglutenowej i pomagamy Państwu w dopracowaniu szczegółów w kontakcie z hotelami. Wówczas w Państwa imieniu staramy się zrealizować potwierdzenie diety. Minimalny standard hoteli jaki prezentujemy to 4*, jednak polecamy hotele o standardzie 4+* i więcej.
Nasi klienci często mają obawy, że nie będą w stanie porozumieć się z hotelową obsługą w sprawie diety. Znaleźliśmy rozwiązanie również na tę okoliczność. Każdej zainteresowanej osobie wydajemy "kartę bezglutenową" w języku odpowiednim do kraju, który odwiedza. Karta zawiera najważniejsze informacje o:
• chorobie
• pokarmach zabronionych i tych, które alergik bez problemu może spożywać.
Po pokazaniu karty w restauracji nie będzie wątpliwości czy zostali Państwo zrozumiani.
W naszej szerokiej ofercie posiadamy wiele propozycji, które z pewnością przypadną Państwu do gustu.
Przygotowaliśmy kilka ciekawych hoteli, które mieliśmy okazję odwiedzić i samodzielnie zbadać pod kątem diety bezglutenowej:
• Mirage Park Resort (Turcja, Kemer)
• Aldemar Olympian Village (Grecja, Peloponez)
• Havet Resort (Polska, Dźwiżyno)
• Neptune Pwani Beach Resort (Zanzibar, Kiwengwa)
• Blue Lagoon Resort (Grecja, Kos)
Dieta bezglutenowa nie jest zapewniona zawieraną umową o usługach turystycznych, a jedynie jest niezobowiązującą prośbą ze strony klienta. W przypadku prośby o dietę, pomagamy naszym klientom zgłaszając informację do hotelu i przekazując stanowisko/odpowiedź hotelu czy przyjmie gości, na jakich warunkach i jak pomoże z dietą klientom. Brak zapewnienia diety bądź jej niewielki zakres nie upoważnia Państwa do złożenia reklamacji, tak samo zakres diety jest często różnych w poszczególnych hotelach (w wielu ogranicza się tylko do oznaczenia alergenów w posiłkach i wskazaniu, które posiłki można zjeść i zawierają, bądź nie gluten). Deklaracje w zakresie diety składa hotelarz i on ponosi odpowiedzialności za ewentualne niezgodności z deklarowanymi przez hotele standardami.
specjalista ds. oferty bezglutenowej
Przygotuje dla Państwa najlepsze oferty obejmujące dietę bezglutenową, potwierdzi i zgłosi dietę w hotelu, wyjaśni niejasności i zakres oferty z uwagi na znajomość problematyki celiakii.